ücretsiz logo tasarım
-
by admin
- 56
Logo nedir? Lügat fehvaı olarak esas karşıtlığı dilimizde amblem olan, bir emekin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, fehvaını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak emekletmenin veya organizasyonun dikme olarak yaptığı emeki sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi fehvaı ile de sembolleştirilebilir, hatta bazı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara iye mümkün.
Sorusu sorulduğunda lafız fehvaının dışında, biröte logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan şahsiyet veya kuruma neyin ve nite aktarıldığı az çok önemlidir. Diğer taraftan logo dizayn çhileışmasını yapacak şahsiyet veya kurumun sizi nite anladığı ve logo çhileışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çhileışma sizin, emekletmenizin ve bundan sonraki çhileışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çhileışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değemektirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka karınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çhileışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş vadiı ile faaliyette bulunan şirketler karınin henüz çok yeğleme edilebilir. Yek bir sektörde etkinlik gösteren emekletmelerin alelumum logoları bölümü simgeleme eder. Ancak ansızın şu denli bölüm ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda öğretmek imkansızdır.
Logo ne emeke yarar?
İşletmeler karınin logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her nite markası sıfır bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz saat aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile birlikte gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, he aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Esbak halini düşünmeye çhileışın. Markaların logoları olmadan bayağı marka olmaları az daha imkansızdır.
Bu sebeple emekletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza her hâlde adımlarla devam edebilmek hesabına “logo dizayn” çhileışması ile mebdelayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) tabir eder. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazı kişilerin bir görünümte tanılamanmasını sağlayıcı emekaretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Merasimsiz, amelî anlaşılır, sınırırlanması amelî, kabil başüstüneğunca azca skorda renkten oluşmalıdır. Her çhemayar baskı ve mukataa tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok yüce ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Değişik firma evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa saik vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya yüce ziyan verir.
Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e için logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kasılmaun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine onat olmalıdır. Hatta kurumun kendisini nite tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin taliıgün gerek rengi gerek şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü saat dahi akılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da firma karınin logo tasarlanacağı saat o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine bili sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı saat simgenin taşıyacağı fehva hizmetında bu bili çok önemlidir.
Logo nedir? Lügat fehvaı olarak esas karşıtlığı dilimizde amblem olan, bir emekin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, fehvaını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak emekletmenin veya organizasyonun dikme olarak yaptığı emeki sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi fehvaı ile de sembolleştirilebilir, hatta bazı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara iye mümkün. Sorusu sorulduğunda lafız…
Logo nedir? Lügat fehvaı olarak esas karşıtlığı dilimizde amblem olan, bir emekin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, fehvaını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak emekletmenin veya organizasyonun dikme olarak yaptığı emeki sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi fehvaı ile de sembolleştirilebilir, hatta bazı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara iye mümkün. Sorusu sorulduğunda lafız…